Vinalium incrementa les vendes en el 2016

Imagen 1

Daniel López, propietari i gerent de la companyia

 

VINALIUM, la cadena barcelonina de botigues especialitzades en vins i destil·lats tanca el seu millor any de facturació, amb un creixement superior al 20% en vendes sobre l’any 2015. Amb 44 establiments oberts al públic, 4 d’ells inaugurats aquest any 2016, se situa com la cadena especialitzada amb més punts de venda i arriba als 7,2 milions d’euros de vendes. L’increment en la xifra de negoci s’ha donat tant per les noves obertures com pel creixement orgànic de les ja existents.

Per al 2017, l’ensenya ja compta amb dos projectes aprovats, que veuran la llum durant el primer semestre, i espera tancar l’any amb 50 establiments en funcionament. La majoria de botigues es troben situades a la província de Barcelona, ​​però l’empresa ja va començar a operar a Andorra el 2015 i a la província de Girona durant aquest 2016. Per 2017 s’estan estudiant diversos projectes fora de Catalunya, que consolidarien el creixement esperat i projectaran l’empresa a nivell nacional.

A més, Daniel López va destacar el creixement sostingut de l’empresa durant els anys de la dura crisi de consum que hem viscut. Tot un èxit per a una empresa familiar amb l’ambició de liderar el sector a les pròximes dècades gràcies al sistema de franquícies.

Les franquícies ‘Vinalium’ requereixen una inversió aproximada de 30.000 € amb estoc inclòs. Sota un concepte general de ‘celler tradicional’ però amb un concepte de negoci i presentació actualitzats i moderns, la proposta de Vinalium pretén acostar el món del vi als consumidors allunyant-se de la imatge de botigues “només per a entesos” que tradicionalment s’associa a aquest tipus de botigues. Una altra de les seves característiques és el competitiu preu que ofereixen en els seus productes. Un ‘Vinalium’ mitjana, amb una sala de venda d’entre 50 i 100 m2, compta amb 800-1.000 referències de vins, vi a granel, licors, caves, xampanys, vinagres, cerveses artesanes i fins i tot, segons la dimensió de l’establiment, refrescs i un altre tipus de begudes, a més d’un petit assortit d’aliments com conserves, olives o fruits secs.