Nova campanya televisiva de EXES – Grup Expofinques

EXES – Grup Expofinques, amb l’objectiu de seguir creixent i superant-se com a marca reconeguda i de prestigi, ha iniciat una nova aposta de comunicació, realitzant un espot televisiu que es podrà visionar des d’avui al canal líder d’audiència a Catalunya, TV3.

20170622 anuncio-exes

El nou anunci s’emmarca dins del pla d’expansió del Grup, fent un pas més en totes les accions que la companyia està realitzant en els últims temps. Es tracta ara com ara de l’únic gran grup immobiliari que tindrà presència a la televisió, el mitjà de comunicació de major potència i visibilitat per als anunciants. És, per tant, una aposta segura amb la qual la marca es veurà tremendament reconeguda, estant molt segurs de la tornada quant a una de les majors necessitats de l’empresa, la captació.

El nou espot de EXES – Grup Expofinques tindrà una presència diària en la televisió pública catalana fins al pròxim 8 de juliol, sempre en horaris de màxima audiència i aprofitant la popularitat dels informatius de la cadena i de la sèrie Nashville. Centenars de milers de persones podran visionar aquest anunci i descobrir, en uns 20 segons, el que l’empresa té per oferir.

Amb l’anunci també es presentarà el nou eslògan de la companyia, “on les llars es fan realitat”, una frase que expressa el tracte proper i humà que EXES – Grup Expofinques sempre manté amb els seus clients. Una forma d’entendre el sector immobiliari que ha permès a l’empresa mantenir el seu creixement continu en els últims 25 anys.

Per al futur, la signatura aspira a seguir apostant per diferents campanyes, tant en mitjans online com en offline, en suma tradicionals. La presència de la marca en tots els àmbits comunicatius és un dels pilars amb el qual l’empresa aspira a mantenir el seu estatus de ser una de les referències del sector immobiliari.

Clica per ampliar la informació sobre la franquícia