Durant el primer semestre del 2015 la companyia ha arribat a les 126 botigues.

En aquest mateix període ha realitzat una ampliació i reindustrialització de la planta productiva amb una inversió acumulada prevista superior als 6,5 milions d’euros.

Nostrum incrementa vendesL’informe del primer semestre de 2015 que Home Meal, propietària de Nostrum, ha remès al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) reflecteix que la firma ha aconseguit unes vendes de 6,9 ​​milions d’euros a 30 de juny de 2015 amb un creixement del 15,6% respecte a l’any 2014.

Durant aquest període, Home Meal ha mantingut un elevat ritme de creixement amb noves obertures fins arribar a un total de 126 establiments, recolzant-se en una renovació del seu catàleg de productes i la presentació d’un nou disseny de botiga; dotada de nous espais i serveis. Pel que fa al volum de negoci perimetral, que engloba la venda a través de les botigues pròpies i les franquiciades, aquest ha augmentat un 20,7% i suposa una xifra de 11,9 milions d’euros.

L’ampliació i automatització de la planta de Sant Vicenç de Castellet, inaugurada el passat 14 de setembre, a la fi de semestre ja es trobava en una fase molt avançada amb una inversió acumulada prevista superior als 6,5 milions d’euros que permetrà arribar a un volum de producció proper a tres vegades la producció actual.

L’esforç realitzat en l’ampliació de la capacitat productiva juntament amb altres projectes estratègics com la internacionalització, la renovació de la gamma de productes i l’evolució del model de botigues, han tingut una especial incidència en el resultat net de l’exercici que mostra un resultat negatiu de 850.030 euros.

L’empresa, constituïda el 1998, va tancar una ampliació de capital al juny per valor de 3,6 milions d’euros. Així mateix, durant aquest primer semestre l’empresa ha constituït una filial francesa amb l’objectiu de començar a operar al mercat francès, on té previst obrir fins a 5 botigues abans de finals d’any.

A Franquícies.cat pots sol·licitar la informació d’aquesta franquícia