Logia es consolida com un referent d’èxit empresarial en el sector del tatuatge. El seu sistema de gestió fa possible el llançament de 11 noves franquícies previstes a Espanya el pròxim any.

Barcelona, ​​26 d’octubre de 2016. El centre de tatuatges Lògia Barcelona obre les seves portes a totes aquelles persones que vulguin participar en el desenvolupament d’onze nous projectes a Espanya durant el proper any 2017.

Lògia Barcelona es va crear el 6 de juliol de 2013 i amb els anys ha anat guanyant protagonisme en aquest sector fins arribar a ser un dels més reconeguts de la ciutat comtal. Un exemple d’això, és el seu perfil de Facebook que compta amb més de 2 milions de seguidors.

Miguel Prieto, fundador de Lògia, ha desenvolupat al costat del seu equip professional un model de negoci d’èxit, basat en la gestió intel·ligent dels seus centres i aplicant les millors tècniques de màrqueting digital. Gràcies al seu sistema empresarial, Lògia Barcelona espera incrementar la seva facturació fins a superar el milió d’euros l’any que ve.

A més de tatuatges, Lògia Barcelona ofereix serveis de pírcings, eliminació de tatuatges, micropigmentació, microcapilar i tatuatges de henna. L’estudi es troba al número 84-90 del carrer Tarragona, a Barcelona, ​​i vol expandir el seu negoci a través de la creació de diferents franquícies, perquè tothom pugui beneficiar-se de l’experiència dels seus artistes consolidats i la qualitat de seus tatuatges. Tots aquells interessats en rebre més informació, podeu contactar amb franquícies Lògia mitjançant la seva pàgina web.

logia_tattoo_

Centres que desperten els sentits

Un centre Lògia és un lloc per viure una experiència única. Els valors de Lògia se centren en la innovació, l’exclusivitat del client i l’excel·lència. Aposten pel desenvolupament de les tècniques més avançades i el millor instrumental amb l’objectiu d’oferir dia a dia les màximes garanties i confort als clients. A més, compta amb artistes reconeguts a nivell internacional.

Per a les noves franquícies Logia, es garanteix un pla de màrqueting relacional i de comunicació centralitzat, per resoldre les necessitats diàries de les dues àrees de negoci. Ofereix un model de franquícia amb ràpida amortització, és a dir, amb una alta rendibilitat des del primer any.

Amb motiu de l’expansió del negoci, Logia participarà a la Fira de Franquícies de Mollet del Vallès, el dilluns 7 de novembre. Tots aquells interessats a obrir la seva pròpia franquícia i formar part de l’univers Logia, tenen una cita ineludible a la fira, on la marca disposarà d’un estand per informar les persones que ho desitgin. O si ho prefereixen, poden contactar amb el centre mitjançant el formulari de la seva web.