Logia consolida un model de gestió que duplica els ingressos de la companyia

 

El centre de tatuatges Lògia Barcelona manté el seu lideratge en el sector duplicant facturació al llarg de l’any. Els ingressos de la companyia han augmentat més del 50%, consolidant així el seu model de gestió

 

El gran augment de clients, tant nacionals com internacionals, és un dels factors més importants que ha influït en l’expansió del model del negoci. El futbolista Sergio García, el violinista Ara Malikian i DJ Wanda són algunes de les persones reconegudes que han confiat en Lògia per a la realització dels seus atuatges.

 

Expansió del negoci a nivell internacional

 

Davant aquest notable augment de la demanda, Logia ha triplicat el seu equip, sumant a la plantilla tant tatuadors professionals com personal per a l’atenció als clients. D’altra banda, Logia ha professionalitzat la seva estructura directiva, reforçant l’equip amb professionals especialistes en el sector del màrqueting i les finances.

 

Arran de l’increment del volum de negoci, Logia preveu obrir un altre centre de tatuatges a la ciutat de Barcelona, ​​més gran que l’actual, per sumar-lo a les instal·lacions ja existents i poder satisfer així amb èxit les necessitats dels seus clients, que van dia a dia en augment.

 

L’expansió s’està duent a terme a través del sistema de franquícies, que facilita el treball en xarxa i obre l’oportunitat d’inversió a altres persones. De cara al proper any el centre planeja obrir 10 noves botigues en què es garanteix un pla de màrqueting relacional i de comunicació centralitzat, cosa que sens dubte, actua com a palanca de creixement en els establiments Logia.

El centre no descarta la internacionalització del mercat, i actualment està valorant les diferents opcions d’expansió a nivell internacional.

 

Logia Barcelona es va inaugurar el dissabte 6 juliol 2013 i actualment és un dels centres de tatuatges més coneguts de la ciutat comtal. A més de tatuatges, Logia Barcelona ofereix altres serveis com pírcings, eliminació de tatuatges, o micropigmentació.

 

El centre de tatuatges Lògia també s’ha guanyat un reconeixement a les xarxes socials, atès que ha sobrepassat només a la seva pàgina oficial de Facebook, els més de dos milions de seguidors.