La central preveu més de quatre obertures per a finals d’any

Madrid, 04 d’ octubre de 2016.- L’èxit d’una franquícia depèn, en bona part, de que la central sàpiga adaptar la seva oferta per franquiciats als temps que corren, i sàpiga preveure el futur del sector del qual forma part. Conscients d’això, l’oferta de Pambao es centra en un producte estrella a dia d’avui, el bao (baobun o mollete xinès cuit al vapor), acompanyat per una oferta gourmet de farcits i amb una experiència casual, desenfadada i de carrer per al client final, tendències actuals en el sector de la restauració.

 

“Hem adaptat el nostre model de franquícia al que demanda el mercat sense oblidar als que fan que una franquícia tingui èxit: els clients. Volem que la marca Pambao s’associï a excel·lència en la cuina i que sigui una garantia d’èxit i rendibilitat per al franquiciat. Volem que el franquiciat es senti orgullós de formar part d’aquesta gran família que és Pambao “, explica Carmen Elvira, responsable d’Expansió de l’ensenya. Pambao compta amb un equip de R + D propi centrat en la innovació contínua, a més d’un obrador on elabora els baos amb una recepta pròpia a feta amb farines nacionals i oli d’oliva verge extra; el resultat és un pa de qualitat i amb més gramatge que els que ofereix la competència.

 

La central de Pambao també té en compte el preu final que pagarà el client. La seva estructura de costos permet oferir un producte elaborat i de qualitat per un preu reduït. “Ara mateix comptem amb una oferta en la qual pots prendre dos baos amb el farciment que vulguis, un dim-sum i beguda per només 6,9 €; tens un àpat molt complet i de qualitat per un preu més que assequible “, assenyalen des del departament de Màrqueting.

 

“No oblidem -explica Carme Elvira- l’àmbit internacional, en el nostre entorn veiem que, cada vegada més, les franquícies de restauració espanyoles surten d’Espanya; aquesta expansió està també al nostre full de ruta “. El bao és un producte conegut arreu del món i els farcits poden adaptar-se al lloc de destinació, o exportar sabors. “Amb la primera carta de Pambao hem fet un viatge pel món”, diu Bàrbara Buenache, xef executiva de Pambao. “Tenim el clàssic bao de cansalada agredolç, però també farcits molt nostres com la cua de toro, les gules o el pop; recalar en un altre país no seria problema, podríem traslladar sabors d’Àsia, els nostres, els mediterranis i els propis del país on recalés Pambao. Això és una sort, i ens ofereix una gran versatilitat: l’únic límit està en la nostra imaginació “, finalitza la xef.

pambao_ndp

Pambao preveu obrir només a Madrid tres locals més abans que finalitzi l’any, en punts molt transitats i cèntrics de la ciutat. L’equip d’Expansió també està treballant en l’obertura de franquícies en altres capitals d’Espanya.

 

PAMBAO és la nova cadena d’espais gastronòmics casual food que porta a Espanya a l’indiscutible protagonista del menjar de carrer asiàtica: el bao (baobun o mollete xinès cuit al vapor). La marca compta amb un espai propi al número 1 del Carrer Albereda, de Madrid. Properament hi haurà tres nous establiments PAMBAO als barris de Retiro, Chamberí, Sol.