Palma de Mallorca, ciutat natal del pilot, ha acollit aquesta obertura de la franquícia.

El pilot, amant dels animals de companyia, ha decidit obrir la seva propia botiga especialitzada en nutrició canina i felina amb la companyia espanyola lidel del sector. Durant l’inaguració s’ha realitzat una donació de 450 kgs de pinso a les associacions ADA Associació de Animals de Alaró i Animaerea.

El passat divendres 17 de novembre, Jorge Lorenzo va inagurar la seva botiga de la Carretera Valldemosa, 32 on la companyia aterra per primera vegada  la es Illes Balerars. Va estar acompanyat de Sito Herrera, CEO de TerranovaCNC i soci de Lorenzo en Skull Rider, la seva marca de ulleres de sol.

Lorenzo que ja és propietari d’una altra botiga a Moià, ens explica com veu la seva nova aventura a Palma de Mallorca: “És un honor portar fins la meva terra natal la primera botiga TerranovaCNC. Un negoci que el seu objectiu principal és oferir assessorament de nutrició a aquests peluts que ens fan una vida millor. Content de també de poder veure al Tino, el meu gos, que mentres no puc estar amb ell als viatges el cuida la meva mare que és qui porta aquesta botiga TerranovaCNC. Després de la primera temporada amb Ducati, on hem tingut que treballar molt dur per adaptar-nos a la Desmosedici, ara per fi he pogut tornar a Palma de Mallorca”.

La botiga pilot disposa de 135m2 y ofereix pinso, accesoris, antiparàsits, suplements alimenticis i productes OTC (que no requereixen de prescripció d’un veterinari) tant per gossos com per gats. Tots els productes són de gama Premium i tenen preus competitius gràcies a gran volum de facturació del grup.

JL-TerranovaCNC6

Terranova fundada al 1995 en Palau-Solità i Plegamans (Barcelona), és la marca líder en el mercat de la nutrició per a gossos i gats, la companyia que va tancar l’any passat amb una facturació rècord de 30 milions de euros i més de 125 botigues (franquícies i pròpies) no ha tancat cap franquicia durant els 7 anys de lideratge de la marca en el sector. TerranovaCNC gestiona 2 magatzems logístics a Lliçà de Vall i Parets del Vallès (Barcelona) i té com objectiu arribar a les 500 unitats a finals de 2025 a Espanya, Andorra (on ja té 2 botigues), Portugal i França.