Cercador

Caprabo

Caprabo és una franquícia de supermercats que, després de més de 50 anys d’història, ha creat un model de botiga de proximitat molt competitiu i rendible. La clau del seu èxit està en que compta amb l’assortiment de producte més ampli per metre quadrat a preus competitius.

La franquícia Caprabo és una inversió rendible i segura per als emprenedors, l’avalen molts anys d’experiència, ja que es tracta de l’empresa més antiga de supermercats d’Espanya.

Caprabo centra el seu xarxa comercial (321 locals) a Catalunya, on té el 90% dels seus supermercats, però també és present a Navarra, Andorra i Aragó. L’empresa té tres plataformes pròpies i servei especialitzat externalitzat.

Com són els supermercats Caprabo

  • Els supermercats Caprabo són locals moderns i de qualitat que faciliten la compra al client.
  • Tenen un gran assortiment de producte fresc i aposten de manera clara per l’alimentació saludable.

La seva nova generació de supermercats, llançada el 2014, millora encara més l’experiència de compra del client i l’eficiència del local.

 

 

– El 1990, neix Caprabo obrint el seu primer supermercat a Barcelona.

– El 1971, l’empresa obre la seva primera botiga fora de Barcelona.

– El 1996 s’obren supermercats a Madrid i Balears. Aquest mateix any, Caprabo llança al mercat la primera targeta de fidelització del sector a Espanya.

– L’any 2000 es produeix la incorporació de consellers independents al Consell d’Administració de Caprabo.

– Un any més tard, el 2001, Caprabo incorpora a la gestió de la companyia una direcció general externa. Aquest mateix any, es llança a la venda d’alimentació en línia.

– El 2002, Caprabo compra les companyies Enaco a València i Nekea a Navarra, unes adquisicions amb les que incorpora a la seva xarxa 130 supermercats.

– El 2003, La Caixa entra en el seu accionariat amb la compra del 20% de la companyia. Aquest mateix any, Caprabo compra supermercats Alcosto a Madrid.

– El 2005, l’empresa consolida el seu projecte d’expansió i creixement i en 2006 llança el seu nou pla estratègic i crea la seva nova generació de supermercats.

– El 2007, Grup Eroski adquireix el 75% de Caprabo. El 16% roman en mans de la família Botet, una de les fundadores de la companyia i el 9% a La Caixa.

– El 2009 l’empresa celebra els seus 50 anys d’història i un any més tard, el 2010, llança el seu projecte d’expansió per mitjà de franquícies.

– El 2014, l’empresa es posiciona en el mercat amb 369 botigues i una facturació de 1.327 milions d’euros.

– El 2017; Caprabo suposa el 20% del negoci del Grup Eroski.

 

Contacta directament amb Caprabo

Omple el formulari i un responsable d'expansió de la marca contactarà amb tu

He llegit i accepto les condicions legals. Saber més
Compromís ètic de Franquícies.cat: No enviem spam ni comunicacions publicitàries.



Dades de Caprabo

Inversió 600€ - 800€/m2 aprox.
Cànon
Royalty d'explotació
Royalty Publicitari
Mínim d'habitants per població Zones urbanes, amb un mínim 1500 habitants.
Dimensió mínima del local 350 m2
Durada del contracte 5 anys
Creació empresa 2010
Nº Propis 321
Nº de franquícies 50

Avantatges

  • Inversió rendible i segura amb un model comercial molt competitiu.
  • Ampli marge de venda per metre quadrat, per sobre de la mitjana del sector.
  • Preus molt competitius i ampli assortiment de referències, la major varietat de marques per metre quadrat.
  • Intensos plans promocionals, compten amb un programa de fidelització amb més d’1,3 milions de clients (van ser els primers a llançar una targeta de fidelització de clients) .Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo.
Contacta amb la franquícia!
Contacta amb la franquícia!
  • 1 Omple el formulari
  • 2 Rebràs un email amb un enllaç
  • 3 Descarrega’t el dossier gratuïtament
  • 4 La franquícia es posarà en contacte amb tu

Tot sense cap compromís!