image001

Caprabo obre un supermercat a Sant Boi de Llobregat

La nova botiga empra a 5 persones.
 Caprabo avança en la seva expansió amb franquícies.

Barcelona, 16 de novembre de 2017.- Caprabo segueix apostant pel model Aliprox per ampliar la seva cartera de franquícies amb una nova obertura sota aquesta ensenya. El supermercat, que obre avui, està situat a la Plaça de la Generalitat número 22, a Sant Boi de Llobregat (Barcelona). La tenda, amb una superfície comercial de 248 m2, empra a 5 persones. Aliprox és un supermercat amb una oferta completa en productes d’alimentació i totes les seccions de frescs en lliure servei (pa, fruita i verdura, carn, xarcuteria).

Aliprox és un model de tenda franquiciada que s’adapta bé en espais petits. Permet un tipus de compra àgil i còmoda, té un horari d’obertura ampli de 8 a 23 hores tots els dies. Disposa d’un abundant assortit de productes de marques de fabricants capdavanters, marca pròpia i productes de proximitat. Compta amb una extensa oferta d’aliments frescos, especialment fruites i verdures de temporada i té fleca.

 

 

Pla d’expansió

El pla d’expansió de Caprabo està centrat en l’obertura de tendes franquiciadas al seu principal mercat estratègic que és Catalunya. Caprabo va obrir el seu primer supermercat franquiciado l’any 2010. En 2015, Caprabo va desenvolupar i va posar al mercat un nou format de tenda de conveniència denominat Rapid Caprabo. Un model de tenda urbana, d’uns 150 metres quadrats de superfície comercial, amb un horari ampliat de 8 a 23 hores i obert tots els dies de l’any. Caprabo compta amb 6 supermercats Rapid. En 2016, va incorporar en la seva cartera de franquícies el model Aliprox.

Caprabo supera el mig centenar de franquícies amb els seus tres formats (Caprabo, Rapid Caprabo i Aliprox). Les seves obertures han suposat la creació de més de 300 ocupacions i la incorporació de més de 15.000 metres de superfície comercial a la seva xarxa. Amb l’expansió a través de franquícies, Caprabo incideix en el supermercat de proximitat a Catalunya, el seu principal mercat estratègic.

Durant el que portem d’any, la companyia ha inaugurat 15 supermercats, un a l’Hospitalet de Llobregat, un altre a Granollers, 7 a Barcelona, un a Tarragona, un en Mare de Déu del Coll, un altre a Cornellà i un altre a Badalona, Ulldecona i Sant Boi de Llobregat.

Caprabo preveu avançar en la seva expansió a través de franquícies de manera selectiva, un model de creixement que li ha permès tenir presència en localitats en les quals no tenia establiments com Cubelles, Santa Margarida i els Monjos, Sant Martí de Tous, Falset, Rosselló, Vilobí d’Onyar, Pont de Suert, Artesa de Segre, Argentona, Pla de Santa María i Andorra.

Els supermercats franquiciats de Caprabo incorporen els serveis tradicionals de valor afegit de la companyia. Com a model comercial, destaca per disposar de la major varietat de marques per metre quadrat, intensos plans promocionals, competitivitat en preu, marca pròpia amb un posicionament de mercat de referència, un programa de fidelització amb més d’un milió de targetes, a més d’una elevada capacitat logística i desenvolupats sistemes de la informació. Caprabo aporta una posició de marca consolidada, així com la seva experiència de gairebé 60 anys en el sector de la distribució alimentària. Gestiona cada projecte de franquícia de forma individual, amb un pla de viablilidad propi, proporcionant suport constant i assessorament a l’emprenedor, més enllà de l’obertura del seu negoci.

 

Aliprox-1

 

Caprabo

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. És el supermercat més antic d’Espanya. Actualment té una xarxa de 325 supermercats, situats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya i Navarra. Caprabo destaca per la seva innovació, qualitat de servei i personalització de l’oferta. Representa el supermercat urbà de prestacions amb el major nombre de referències per metre quadrat, que combina l’oferta d’estalvi amb l’oferta en marques més àmplia del mercat. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo. Més d’un milió de clients de Caprabo usen la seva targeta client Caprabo amb regularitat. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski del que suposa el 20% del negoci.