Caprabo obre una franquícia a Terrassa

Caprabo ha obert un nou supermercat franquiciat a la ciutat de Terrassa. La botiga està ubicada a la Plaça Nova, 7. El supermercat té una superfície comercial de 250 m2 i compta amb una plantilla composta per 6 persones. Amb aquesta nova obertura ja són 6 les botigues que Caprabo suma en aquest municipi i 20 establiments els que té ubicats al Vallès Occidental.

Crea la teva franquícia CapraboAmb el model franquiciat, Caprabo incideix en el supermercat de proximitat. La companyia preveu avançar en la seva expansió a través de franquícies, un model de creixement que permet a la companyia tenir presència a localitats en les quals no tenia establiments com Castellbisbal, Cubelles, Santa Margarida i els Monjos, Sant Martí de Tous, Falset, Vila-seca , Miralcamp, Rosselló, Vilobí d’Onyar, Cambrils, Pont de Suert, Les Borges del Camp, Artesa de Segre, Torrefarrera, Olot, Argentona, Plà de Santa Maria i Andorra.

El nou supermercat ofereix les principals seccions de pa, fruita, carn i xarcuteria en lliure servei, a més del servei de repartiment a domicili. A més, incorpora els beneficis de valor afegit de la marca Caprabo, com el programa El meu Club Caprabo, amb l’objectiu de fidelització del sector amb més avantatges ia través del qual es pot canviar, per primera vegada, punts per euros en la línia de caixa . A més, aplica El Comparador, una iniciativa pionera, que garanteix l’estalvi en tots els productes a través d’una eina radical i transparent de comparativa de preus en benefici del client.

Supermercats de referència

Caprabo va néixer a Barcelona el 1959. Té una xarxa de 319 supermercats, ubicats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya, on concentra el 90% del negoci. La companyia representa el supermercat urbà de prestacions amb el major nombre de referències, que combina l’oferta d’estalvi amb l’oferta en marques més àmplia del mercat. Cada dia, més de 220.000 persones compren en els supermercats Caprabo. Més de 1,2 milions de persones fan servir de manera regular la targeta client de Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet i la primera companyia a disposar d’app de compra completa. Caprabo forma part del Grup Eroski, del que suposa el 20% del negoci. Caprabo ha llançat la seva nova generació de supermercats que constitueixen el seu model de futur basat en la recuperació dels valors tradicionals del comerç de proximitat, que incrementa el valor del producte fresc, la quantitat de productes a la botiga, aposta per la innovació, la capacitat de elecció i el producte de proximitat.

Si desitges ampliar la informació per conèixer els criteris per ser un franquiciat a Caprabo, fes click aquí.

Barcelona, 20 de gener de 2016.