Caprabo avança la seva expansió en format franquícia i suma 42 establiments franquiciats

Caprabo avança la seva expansió en format franquícia i suma 42 supermercats franquiciats; que han suposat la creació d’uns 250 llocs de treball i la incorporació de més de 12.000 metres quadrats de superfície comercial a la seva xarxa, amb una inversió aproximada d’uns 7 milions d’euros, des que a finals del 2010 la companyia posés en marxa el seu projecte d’expansió en forma de franquícies. Del total de franquícies, 5 són RapidCaprabo, un nou model de conveniència. El 2015, Caprabo va obrir 11 supermercats franquiciats.

Caprabo avança la seva expansió en format franquíciaAquest model de negoci està consolidat i per al 2016 preveu obrir unes 16 franquícies. D’aquesta manera, Caprabo incideix en el supermercat de proximitat sobretot de Catalunya, el seu principal mercat estratègic que concentra el 90% del negoci de la companyia amb 296 supermercats. Es tracta d’un model de creixement que permet a la companyia tenir presència a localitats en les que fins aleshores no tenia establiments. Caprabo també disposa de 3 supermercats franquiciats a Andorra.

Per Claudio Estévez, director de Franquícies Caprabo “El creixement de botigues franquiciades està oferint dades molt positives. En vendes comparables, les botigues franquícies van registrar el passat exercici un increment de les vendes del 12%, un punt més que l’any anterior “. Assegura Estévez que “l’obertura de nous establiments Caprabo ens permet consolidar la marca en el nostre principal mercat estratègic”.

Caprabo i BBVA, suport a les franquícies
Al març, Caprabo i BBVA han arribat a un acord per posar a disposició dels franquiciats de la companyia de supermercats una línia de finançament amb condicions avantatjoses en un ampli conjunt de productes i serveis, que permeti cobrir necessitats tant per a la implantació de botigues noves com per al desenvolupament i creixement de l’activitat de les que ja estan funcionant.

Franquícia integral
L’oferta comercial de les franquícies Caprabo potencia el propi model comercial de la companyia: compromís amb l’estalvi, productes de proximitat, el major assortiment per metre quadrat, una àmplia oferta de productes frescos de consum diari, una àmplia gamma de productes de marca pròpia amb una gran varietat de preus – Eroski, Eroski Basic, Belle, Seleqtia, Natur i Sannia – i promocions comercials diverses. Tots els establiments franquiciats incorporen els serveis tradicionals de valor afegit de Caprabo com el seu programa de fidelització -amb El meu Club Caprabo-, el Programa d’Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó, la revista “Sabor” o beneficiar-se de la garantia d’estalvi continu amb El comparador i els punts per euros amb la targeta client, entre d’altres.

Caprabo aporta una posició de marca consolidada, així com la seva experiència de més de mig segle en el sector de la distribució alimentària. Gestiona cada projecte de franquícia de manera individual, amb un pla de viabilitat propi, proporcionant suport constant i assessorament a l’emprenedor, més enllà de l’obertura del seu negoci.

Caprabo
Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a Barcelona el 1959. Té una xarxa de 324 supermercats, ubicats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya, on concentra el 90% del negoci, i Navarra. La companyia representa el supermercat urbà de prestacions amb el major nombre de referències, que combina l’oferta d’estalvi amb l’oferta en marques més àmplia del mercat. Cada dia, més de 220.000 persones compren en els supermercats Caprabo. Més d’1,2 milions de persones fan servir de manera regular la targeta client de Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de www.capraboacasa.com i la primera companyia a disposar d’app de compra completa. Caprabo forma part del Grup Eroski, del que suposa el 20% del negoci.

Per sol·licitar informació i veure les característiques de la marca, pots consultar la seva fitxa aquí.